donderdag 30 juli 2015

Dik van de lucht

Lieve Tante Hielke,

Omdat ik de laatste jaren zo ben aangekomen, probeer ik supererg af te vallen, maar het lukt niet! Ik eet heel gezond, zo ongeveer alleen nog maar sla, maar ik word dik van de lucht. Ik word dik van de lucht!!

Liefs,

Heel gefrustreerd
_____

Lieve Heel gefrustreerd,

Dit is iets dat je vaker hoort! Dik van de lucht! Wat ik je aanraad, is om misschien te minderen met je ademhaling. Ik bedoel we snappen allemaal wel dat een lekkere volle teug zuurstof op zijn tijd heerlijk kan zijn. Maar ieder weekend? Hou je een beetje in.
Groetjes!
Tante
Zuurstof is net zonnebloemolie.
Geniet, maar drink met mate.
Wie weet zijn dit hieronder ook wel leuke vragen voor jou! (Geselecteerd zonder gebruik te maken van cookies)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten