vrijdag 17 juli 2015

Arrogantje

Lieve Tante Hielie,

Ik zit met een probleem! Ik ben echt ongelofelijk, echt bizar ontzettend, echt ontembaar fantastisch. Nou, zul je misschien zeggen, zo problematisch klinkt dat niet - maar daar vergis je je in Tante Hielie! Mensen vinden me soms arrogant. Wat moet ik doen? 

Kusjes,

Arrogantje

PS: u look hot ;);)
____

Lief arrogantje,

Ik begrijp precíés wat je bedoelt. Persoonlijk ben ik ook erg wild aantrekkelijk, woest intelligent, weergaloos bijzonder en met name waanzinnig grappig, alleen bedek ik het met dikke lagen zelfmedelijden en een zacht stemmetje waarmee ik al m'n zinnen eindig alsof ze een vraag zijn. Een aanrader voor als je ook met normale mensen om wilt gaan!

Daarnaast leiden velen van ons een dubbelleven. We komen maandelijks in het geheim samen met de AA (Anoniem Arrogant). Kunnen we gewoon even onszelf zijn, zijn wie we diep van binnen zijn: ongelofelijk leuke personen. We lachen wat af met z'n allen! Zoals je weet zijn we allemaal ontzettend hilarisch, dus dat is een dolle boel.

Zoals m'n grootmoeder altijd zei: arrogantie is net een zonnebril: iedereen wordt er cooler van, behalve misschien puistige puberjongens die hun haar net niet vaak genoeg wassen.

Blijf wie je bent, lieve jongen! Jij kunt er ook niks aan doen dat je zoveel leuker bent dan alle andere mensen!

Liefs en innige knuffels,

Tante Hielke 

PS: ik weet het, maar dankje!

Dit is mijn persoonlijke favoriet

Misschien niet hoor, maar maar wie weet vind je deze vraag ook wel heel interessant:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten