dinsdag 21 juli 2015

Met je collega bespreken dat d'r instagram niet interessant is

Lieve Tante Hielke,

Op instagram heb ik een collega die iedere avond een foto van d'r avondeten post, met op de achtergrond haar echtgenoot die gebukt probeert te laten zien hoe ver die z'n anus open krijgt als hij uitademt. (Verrassend ver, kan ik je vertellen).

Heb jij enig idee hoe ik dit met haar kan bespreken?

Liefs,

Bezorgde collega
_____

Lieve Bezorgde collega,

Als ik jou was zou ik het gewoon laten. Heel veel mensen posten foto's van hun avondeten op instagram, en dan kun je ze wel allemaal gaan lopen euthanaseren, maar wat schiet je daar nou eigenlijk mee op?

Bekijk het positief: ze post in ieder geval geen foto's van d'r lunch.

Liefs,

Tante Hielie

Persoonlijk mijn favoriete avondeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten