woensdag 22 juli 2015

Een regen van ingezonden brieven!

Lieve neefjes en nichtjes,

De afgelopen dagen heb ik een fantastische, overweldigende hoeveelheid vragen aan Tante Hielke binnengekregen. Hoogste tijd voor een compilatie van de leukste vragen die jullie gesteld hebben (ze allemaal!!).
_____

Lieve tante Hielke,

De gaypride komt er bijna aan en ik heb nog geen outfit. Wat raadt u aan?
Liefs,

BiBoy89
_____

Lieve BiBoy89,

Ik zou gaan voor een maatpak, waarbij je de stof bij je billen eruit knipt. Klassiek, maar toch hoerig.

Tante Hielie
_____

Lieve tante Hielke, Mijn grootste liefde van mijn leven die ook de ex is van mijn ex is nu mijn ex. Is dat een probleem?
_____

Als het om de liefde gaat, dan zijn wij vroeg of laat allemaal te laat. Het gaat om die kleine geluksmomentjes tussendoor.

Tante
_____

Lieve tante Hielke, ik heb gisteren met een jongen gezoend terwijl ik mijn eisprong had. Ben ik nu zwanger? Liefs,
onzeker14
_____

Oh gekkie, maak je geen zorgen! Als ik gisteren met een jongen gezoend zou hebben zou mijn ei ook een sprongetje maken. Hartstikke normaal dus! Liefs,

TH
_____

Lieve tante Hielie,

Op vakantie heb ik mijn hart laten veroveren door een echte macho. Met hem erbij durf ik alles aan, maar hij woont zo ver weg! Ik durf eigenlijk niet meer alleen over straat. Hoe moet ik nu naar huis?

Liefs

Hopeloos verloren
_____

Lieve hopeloos verloren, zit niet zo te zeiken man

Dikke vinger,
Tante Hielie
_____

Liefste Tante Hielke, ik heb last van hitte, hete voeten, heet hoofd en zo nu en dan heet lijf. Wat doe ik hier tegen? Valt niet mee als het buiten ook nog eens warm is. Ik ontplof van de hitte.
Groetjes en een dikke kus van een fan.
_____

Lieve fan! Ik denk dat je last hebt van opvliegers. Wat ik je kan aanraden is al je kleren uitdoen en in een fontein springen.

Heel veel liefs, heel veel groetjes en een dikke kus terug!

TH
_____

Tony Chocolonely, iemand?

Hazelino, in reactie op Verslaafd aan Social Media
_____

Lieve Hazelino,

Dank je voor je support voor deze blog! En je hebt gelijk, het is tijd voor Tony Chocolonely.

Ik zeg altijd maar: Tony Chocolonely is als fappen op je buurmeisje: plezier zonder schuldgevoel.

Tante

Mijn favoriet!
Mis je jouw vraag in deze compilatie? Wees niet getreurd! In dat geval was Tantes antwoord zo lang dat ze een speciale aparte post aan je heeft gewijd. Kijk maar:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten