woensdag 22 juli 2015

Het Maandelijkse Feestje

Lieve tante Hielie,

Ik heb een probleem, ik hou zo van daten, maar voel me alleen sexy als ik ongesteld ben. Zo kan ik natuurlijk nooit iemand versieren en ik wil juist zo graag een keer een one night stand proberen! Heb jij advies?

Liefs

Het maandelijkse feestje.
_____

Lieve het maandelijkse feestje,

Jezelf aantrekkelijk vinden vergt dagelijkse oefening. Praat op jezelf in in de spiegel, of beter nog, schrijf positieve gedachtes op, om de gevoelens die je daarbij hebt te triggeren.

Ik heb een tijdje van hetzelfde last gehad als jij: menstruatie zorgt nou eenmaal voor wilde sentimenten, zeg ik altijd maar. Wat voor mij ontzettend hielp was om iedere ochtend een van m'n gebruikte tampons in bewaard baarmoederbloed te dopen en daarmee IK BEN GUTSEND ONGESTELD GEWORDEN op m'n spiegel te schrijven. Zo begon ik ook de rest van de maand met een lach op m'n gezicht en een sex appeal all over my body.

Zelfvertrouwen kweken werkt net hetzelfde als je buurvrouw van 86 vingeren: je moet het rustig opbouwen.

Liefs van Tante!

Ik met mijn lievelingsvinger
Hoi! Misschien zijn de vragen hieronder ook wel interessant voor jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten