maandag 20 juli 2015

Ondergoed

Lieve Tante Hielie,

Ik ben een jongen van 26 jaar en een fervente dater. Hartstikke leuk natuurlijk, maar vaak vragen m'n dates net voor het einde van de date wat ik voor ondergoed aanheb. Wat voor ondergoed hoor je eigenlijk aan te hebben op een eerste date? Help me, Tante Hielie, ik ben ten einde raad!

Groetjes,

Teun

PS: ik draag altijd strakke boxers, dat is toch niet heel gek?
_____

Lieve Teun,

Dankjewel voor je vraag! Je raakt aan wat ik denk dat een van de kernproblemen is van deze samenleving: mannen durven geen sexy of enigszins seksueel getint ondergoed te dragen.

Het probleem van onze hedendaagse maatschappij is mijns inziens niet dat vrouwen te veel geseksualiseerd worden, het is eerder dat mannen te weinig geseksualiseerd worden. Neem nou bijvoorbeeld Mark Rutte, hartstikke belangrijke politicus natuurlijk, maar is het een lekker wijf? I think not. Dat is waar het misgaat natuurlijk. 

Daarom raad ik iedereen, en met name jou, Teun, en 's lands hogere politici aan: verbrand al je boxers. Ga voortaan voor briefs. Koop eens een jockstrap, of doe eens wild, ga een keer commando. 

Commando gaan, zei mijn overgrootvader ooit, is net een soort stofzuiger... Relatief onpraktisch als je ermee de straat op gaat.

Liefs en succes! Ik reken op je

Tante Hielke



Mijn favoriete stofzuiger

Misschien niet hoor, maar wie weet vind je deze vragen ook wel heel interessant:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten