zaterdag 18 juli 2015

Lekker in je vel

Lieve Tante Hielke,

Ik ben een beetje een onhandige gayboy van 19, en ik zit de laatste tijd niet zo lekker in m'n vel. Heb je tips?

Xxx

Gayboy5000
_____

Lieve Gayboy5000,

Wat je ook doet, ga NOOIT sporten. Trap er niet in. Ik weet dat het een veelgehoord advies is, maar dit is puur de geluksindustrie die wil puur op eigen gewin uit is. Van sporten ga je je alleen maar nog veel onhandiger voelen en je wordt ROOD. ROOD. Ik herhaal het nog eens, je wordt ROOD EN BEZWEET.  Wie ooit bedacht heeft dat je je van sporten beter gaat voelen heeft duidelijk nog nooit zelf gesport. Je gaat je misselijk voelen, het veel warmer krijgen dan ooit de bedoeling kan zijn geweest, en je gaat zweten tot het je bilnaad inklotst. Sporten is het omgekeerde van je goed voelen. Ik zeg het al jaren, maar die lui van de geluksindustrie zijn een stelletje feromoongeobsedeerde geilberen, een stelletje goorlappen dat op je gebruikte klamme natbezwete ondergoed uit is. Stuur daarom altijd je gebruikte bezwete ondergoed op naar iemand die te vertrouwen is en je ondergoed veilig zal bewaren. Ik noem maar een voorbeeld, stuur het naar Tante Hielie zelf. Ik zal d'r goed op passen.

Mijn grootmoeder zei altijd 'bezweet, gebruikt ondergoed is als grote klodders haargel: in de verkeerde handen desastreus.'

Liefs en dikke knuffels,

Tante Hielie

Dit is mijn persoonlijke favoriet

Misschien niet hoor, maar wie weet vind je deze vragen ook wel heel interessant:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten