maandag 20 juli 2015

Verslaafd aan social media

Lieve tante Hielke, ik ben verslaafd aan twitter en snapchat om een leegte in mijn bestaan op te vullen, wat moet ik nu? 

<ingezonden door Anoniem, op de Vraag het Tante Hielke!-pagina>

____

Lieve Anoniem,

Dankjewel voor je vraag. Iedereen heeft denk ik leegtes in zijn bestaan. Waar doen we het eigenlijk voor, als we toch allemaal doodgaan? Je knippert twee keer met je ogen en je bent 22. Je knippert nog twee keer en je ligt in je graf. Er zit niets anders op dan je van die waarheid af te leiden. Hoe je dat doet maakt niet uit... Twitter, snapchat, harddrugs, het is Tante allemaal om het even. 


De waarheid is net als een koe: als je er heel lang overnadenkt... wat betekent ze dan nog echt?


Liefs,


Tante Hielie



Persoonlijk mijn favoriete soort koe
(Disclaimer: ik support geenszins de manier waarop Milka zijn slaven/cacaoboeren behandelt. Kies daarom altijd voor een reep waar koekjes en/of caramel een deel van de chocola vervangen. Ieder beetje helpt.)

Misschien niet hoor, maar wie weet vind je deze vragen ook wel heel interessant:

2 opmerkingen:

  1. Of koop slaafvrije chocolade! Tony Chocolonely, iemand?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tonys is nog niet 100% slaafvrij :( maar wel fucking lekker. Maar de Milka/LU-combi is ook top tante Hielke, geniet!

      Verwijderen