zaterdag 25 juli 2015

Driegangendiner Albert Heijn als Date?

Lieve Tante Hielke

Ik spaar voor zegels bij de Albert Heijn zodat ik een gratis tweede driegangenmenu kan krijgen. Dat leek me nu erg leuk voor een date. Moet ik mijn date dan vertellen dat ik het diner via de Albert Heijn heb geboekt, of kan ik dat beter voor mijzelf houden? Het lijkt me nogal goedkoop om hem te verrassen met een diner dat ik met korting afreken, maar tegelijkertijd wil ik onze relatie ook niet met leugens starten. Ik heb al tegen hem gelogen dat mijn penis minuscuul zou zijn, en dat ik een zoon heb verwekt bij een transgender, ik heb het idee dat dit dé druppel zou kunnen worden. 

Verwarring alom, heb je tips?
Ahnoniem
<ingestuurd via Vraag het Tante Hielke!>
_____

Lieve Ahnoniem,

Volgens mij weet jij prima wat je nu moet doen. 

En dat bewonder ik. Want ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zoals ik altijd maar zeg, de etiquetten van een driegangendiner zijn net een soort het gevoelsleven van een paspop: één groot mysterie.

Liefs!

Tante Hielie


Ik en mijn lievelingspaspop
Wie weet zijn dit hieronder ook wel leuke vragen voor jou! (Geselecteerd zonder gebruik te maken van cookies)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten