woensdag 29 juli 2015

Ik wil eens wat anders met m'n haar!

Lieve tante Hielke,

Ik ben een beetje uitgekeken op mijn haar (lang, glanzend en blond) en wil er eens een keertje wat anders mee doen. Heb je ideeën?

Hans
_____

Lieve Hans,

Natuurlijk heb ik ideeën. Om precies te zijn vijf. Hou je vast!

1. Laat je haar nog langer groeien, maak een vlecht, knip die af en geef 'm aan de kindertjes in Afrika. Een beetje taai zal het wel zijn maar als ze goed doorkauwen telt het wel als eten vind ik.
2. Draag je haar eens een keer met zelfvertrouwen en attitude! 
3. Verf het bruin. Dat staat vaak net wat volwassener.
4. Maak een paardenstaart, knip die af en plak 'm vast, nét boven je billen. Schrijf je in voor dressuurwedstrijden.

Liefs!

Tante Hielke
Wie weet zijn dit hieronder ook wel leuke vragen voor jou! (Geselecteerd zonder gebruik te maken van cookies)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten