maandag 27 juli 2015

Ik ben de 10.000ste bezoeker !!!

Lieve tante Hielke,

Ik heb heel snel je hulp nodig!! Ik was net rustig aan het rondsurfen op het internet, toen er ineens een schermpje opkwam dat ik de 10.000ste bezoeker was van de site waar ik toen op zat (ik wil het er liever niet over hebben welke). Moet ik hierop klikken? Denk je dat ik wat kan winnen??

Liefs

Fred
_____

Lieve Fred,

Waar wacht je nog op??? Natuurlijk! Je bent de tienduizendste bezoeker van een site! Hoe vaak komt dat nou voor? Maar één keer per site! Grijp je kans nu het nog kan, straks win je wel heel veel geld! 

Natuurlijk, natuurlijk, ik geef toe: er is wel kans dat je misschien gehackt en beroofd wordt, maarja, wat zegt dat nou echt. Wie weet is deze advertentie wel net precies een van de advertenties die juist wél echt is. Moet je voorstellen hoeveel spijt je krijgt, als dat zo blijkt te zijn. Hè?

Ik zeg altijd maar: I'd rather regret the things that I did do, than regret the things that I didn't do.

Just say yes.

Dreams can come true. Kijk maar naar Tante Hielke. Ik heb altijd al beroemd willen worden op het internet. En kijk. Nou ben ik het.

Liefs,
TH
Fame. Glamour. Opulence.
Wie weet zijn dit hieronder ook wel leuke vragen voor jou! (Geselecteerd zonder gebruik te maken van cookies)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten