maandag 20 juli 2015

Moeder

Hoi Tina,

Mijn moeder heeft het heel druk met werk en daarom zie ik haar heel weinig en ik mis haar. Wat moet ik doen?

<ingezonden door @Coasterthing, Twitter>
_____

Hee lieverdje toch,

Niet huilen, het komt heus wel goed allemaal. Als iemand niet evenveel tijd in jou steekt als jij in hen, kan het gebeuren dat je vergeet hoe belangrijk je voor ze bent. Maar vergeet niet, lieve Frans, 

    you are beautiful....
    in every single way....

Ik hoop dat deze prachtige tekst je eraan helpt herinneren hoe bijzonder en waardevol je bent. Get some selfrespect, drop die bitch en move on.

Er zwemmen meer moederfiguren in de zee. (Tantes, om maar iets te noemen.) Zoals mijn grootmoeder altijd zei: moederfiguren zijn net Amsterdamse festivals waar je lekker helemaal jezelf kunt zijn. Als je lang genoeg zoekt vind je d'r ieder weekend zeker twee.

Heel veel liefs en sterkte. Kom je binnenkort eens op de thee?

Tante Hielke


Lekker dansen op mijn persoonlijke favoriete festival

Misschien niet hoor, maar wie weet vind je deze vragen ook wel heel interessant:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten