zaterdag 25 juli 2015

Saaiste collega evarrrr

Lieve tante Hielke,

mijn college waarme ik heel nauw samenwerk, is echt heeeeel erg saai. Vrouwtje, kindje, hypotheekje. "Doe maar normaal dan ben je al gek genoeg hahaha", dat werk. kan de lieve jongen ook niks aan doen, Maar ik zit wel 40/u per week met hem opgescheept. Hoe maak ik gesprekken met hem dragelijker?

Liefs,

2cool4kantoor
<ingestuurd via Vraag het Tante Hielke!>
_____


Lieve 2cool4kantoor,

Ik raad je aan om hem met handen en voeten rondom een skippybal te binden en hem in te tapen met dubbelzijdig tape. Rol hem daarna door een bak met gebroken spiegeltjes. Dat alleen al lijkt me een duidelijke stijging in zijn entertainmentswaarde. Hang hem daarna op als discobal, bijvoorbeeld op je kantoor. 

Ik zeg altijd maar, het leven is een feestje. Maar je moet wel zelf de discoballen ophangen.

En de rietjes in je tropische vruchtenlimonade doen!
Wie weet zijn dit hieronder ook wel leuke vragen voor jou! (Geselecteerd zonder gebruik te maken van cookies)

1 opmerking:

  1. Jeetje tante Hielie, dat zijn 10 zoek-professionele-hulp punten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen