woensdag 22 juli 2015

Seksloos

Tante Hielke,

Ik ben al veel te lang seksloos. Help. Dit is een probleem. Ik heb inmiddels genoeg pandapunten om mijn eigen dierentuin te starten, en heb geen seksapps en daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten. Hoe los ik dit op?

Groetjes,

Onaniempje <ingestuurd door echt bestaand mens>
_____

Lieve Onaniempje,

In tegenstelling tot wat iedereen de godganse tijd beweert is seks helemaal niet zo leuk als je het nu doet lijken. Ik vermoed dat je intussen zolang geen seks hebt gehad dat je het geromantiseerd hebt.

Bijvoorbeeld, ik noem maar een voorbeeld. Wat nou als er een van de twee eerder klaarkomt dan de ander? Wat moet die ander dan gaan doen? Tegen zijn zin in doorgaan met onprettige, onhygiënische en onchristelijke handelingen verrichten? En andersom, wat moet degene doen die nog niet klaar was? In zijn eentje aan z'n piemel blijven trekken terwijl de ander vol walging toekijkt? 

Nou zul je misschien zeggen, wat een bezwaar... maar niet heus! Ongelijktijdige orgasmes, hoe vaak komt zoiets nou eigenlijk voor?

Altijd.

Ik zou zeggen, steek je energie inderdaad maar gewoon in die dierentuin. Pandas before piemels, zoals mijn grootmoeder altijd zei. Wie weet verdien je daar uiteindelijk wel een extra zakcentje mee, kun je je misschien een sekswerker veroorloven. 

Groetjes,

Liefs,

Tante Hielie
Was je nog op zoek naar leuke dieren?
Hee! Misschien zijn deze vragen ook wel heel interessant:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten