woensdag 22 juli 2015

Stille tindermatch

Lieve Tante Hielke,

Mijn tindermatch spreekt me niet aan. wat nu?

<ingestuurd via Vraag het Tante Hielke!>
_____

Lieverd,

Er zijn geen problemen in het leven. Er zijn alleen uitdagingen.

De situatie de je beschrijft geeft jou juist tijd om zijn foto te printscreenen en door google images te gooien. Zoek zijn facebookprofiel op! Als hij je dan ooit wel aanspreekt, heb je direct materiaal om een onvergetelijke indruk achter te laten. Imponeer hem met je kennis over zijn vroegere basisschool, of met weetjes over zijn geboortedorp. Wie weet kom je er wel, via instagram ofzo, achter wat hij gister als lunch at! Verbaas hem in dat geval met geinige feitjes over de voedingswaarde ervan.

Andermans persoonlijke grenzen zijn als een wc-bril. Als je er niet minstens een keer per dag over eentje heen poept, is er waarschijnlijk iets mis met je stoelgang.

Succes, dit is het begin iets moois, ik voel het!

Je tante

Mijn lievelingswc-bril
Hee! Misschien zijn deze vragen ook wel heel interessant:

1 opmerking:

  1. Ik zie dat heel anders uitpakken:

    *stalkt er lustig op los op facebook*
    Opent gesprek met de volgende one-liner: "Ik weet waar jij gisteren was!"
    [..]
    *krijgt contactverbod en restraining order*

    BeantwoordenVerwijderen