vrijdag 24 juli 2015

Modeadvies voor Trix

Lieve tante Hielke,

Ik was 33 jaar lang de koningin van Nederland. Mijn outfits waren meestal nogal saai en sexloos. Daarbij komt dat mijn kapsel al bijna 100 jaar hetzelfde is (dat moest vanwege de postzegels en de munten). Maar ik wil nu eindelijk wel eens wat anders. Wilt u mij adviseren. Dikke kus,
Trix (met een i en zonder een e)

<ingezonden door @BeatrixPrinses>
_____

Lieve Trix,

Volgens mij vraagt u dit alleen maar omdat ik homofiel ben, he? 'Oh, ik ken nog ergens vaag een homo, die geeft me wel kledingadvies! Wordt hij m'n gay best friend, ha-ha-ha-ha-ha'. Nou ik dacht het dus niet, hè, mevrouwtje. Wie denkt u wel niet dat u bent? Heleen van Royen? Kom maar terug als je ook een boek over je eigen bevalling hebt geschreven.

Liefs en kusjes!

Tante Hielie

PS: een broekpak zou u leuk staan!

#JeSuisHeleen
Hee! Misschien zijn dit ook wel interessante vragen voor jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten