maandag 3 augustus 2015

Stoppen met roken

Lieve Tante Hielke,

Ik probeer in verband met mijn gezondheid al een tijdje te stoppen met roken, maar het lukt me niet. Wat moet ik nu?? Heb je tips?

Liefs,

Anneke
_____

Lieve Anneke,

Ben je gek! Je hoeft helemaal niet te stoppen met roken, en al helemaal niet voor je gezondheid. Persoonlijk rook ik al jaren als een stekker. En kijk hoe oud ik ermee ben geworden: 22.

De tabaksindustrie liegt tegen je!!! Natuurlijk zijn sigaretten niet ongezond, ze willen alleen dat je dat gelooft, puur voor hun eigen winstbelangen! Tabak zit vol vitaminen, bevat precies 0 kcal per 100g en mensen vallen er enorm van af. Denk erover na!

Staan er ooit pubers rebellerend tegen hun ouders op het stoepje voor school stiekem kroppen sla en snoeptomaatjes naar binnen te werken? Natuurlijk liegt de tabaksindustrie.

Lekker door blijven roken Ann! Zoals mijn grootmoeder altijd zei: voor iedere sigaret die je rookt leef je een jaar langer.

Liefs!

Tante Hielie
Mooi weer een jaartje d'r bij
Wie weet zijn dit hieronder ook wel leuke vragen voor jou! (Geselecteerd zonder gebruik te maken van cookies)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten