maandag 28 september 2015

4 manieren om krijsende baby's stil te krijgen!

Lieve Tante,

Ik zit op dit moment in een trein en ik wil gewoon SLAPEN. Maar desondanks blijft er hier gewoon een of andere baby krijsen in de coupé. Wat moet ik doen om 't de mond te snoeren? Het is zo frustrerend. Ik moet bijna huilen ja.

Liefs,

Gary (17)



Aw, lieve Gary toch! Komt heus allemaal wel goed jo schatje. Met baby's werkt het zo: als je een grote zwarte doek over ze heen gooit dan houden ze hun mond vaak wel. Misschien kun je er een slaapliedje bij zingen of hun mond dichtplakken met plakband, dan komt het meestal wel goed.

Als dat allemaal niet werkt kun je altijd nog om hulp vragen bij een van de ouders. Zij kennen zo'n kind toch vaak het best.

Liefs,

Tante

Spreken is zilver...
Zwijgen is goud.
Op zoek naar meer lifestyle-advies van je favoriete tante? Klik hieronder!

Vergeet niet me te volgen op Twitter of te liken op Facebook! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten