zaterdag 26 september 2015

DATINGADVISEURS HATEN DEZE TANTE!!! ÉÉN fantastische tip om serieuze DATES te vinden!

Lieve tante,

Ik heb continu sex maar ik wil eigenlijk gewoon serieus daten. Als ik een jongen leer kennen dan hangt er al meteen een seksuele sfeer omheen, waardoor 'normaal' daten bijna nog onmogelijk is.

Hoe kom ik aan serieuze/niet sexuele dates met jongens van mijn leeftijd?

Groet,
wanhopige single

<ingezonden via de Vraag het Tante Hielke!-pagina>



Lieve wanhopige single,

Dit hoor je wel vaker! De enige jongens die tegenwoordig nog in zijn voor een serieuze dates of een echte relatie, die zijn al bezet. Misschien kun je iets met een van hen beginnen? Wie weet komt er wat moois uit.

Succes beeb!

Liefs,
Tante
Een serieuze date is net een haaraccessoire...
Hip.
Op zoek naar meer lifestyle-advies van je favoriete tante? Klik hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten