zaterdag 26 september 2015

Heb jij ook zo'n hatelijke ex? ZO ga je daar het beste mee OM!!

Lieve tante,

Ik loop mijn ex de laatste tijd steeds vaker tegen het lijf. Hatelijk. Hij doet steeds zo kut. Ik hoef geen vrienden te zijn, maar ik wil wel gewoon cool met hem zijn. Wat moet ik doen? Contact opnemen werkt niet.

Groet,
ex

<ingezonden via de Vraag het Tante Hielke!-pagina>



Beste ex.

Een break-up kan vaak lastig zijn, dat weten we allemaal. Het enige medicijn is... tijd. Daarmee wordt alles langzaam maar zeker draaglijker. Laat de tijd zijn werk toch doen. Misschien heeft die jongen morgen wel een verkeersongeluk!

Kusjes,
Tante
't Glas is altijd halfvol, zeg ik altijd maar
Op zoek naar meer lifestyle-advies van je favoriete tante? Klik hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten