vrijdag 25 september 2015

Windjes laten in college

Lieve Tante Hielke,

Ik zit op dit moment in college en ik moet ontzettend nodig een wind laten. Wat moet ik doen? Ik zit naast een heel mooi meisje, dus ik zou het ook wel opwindend vinden om 'm wel te laten. Ik twijfel!

Pls antwoord snel, het heeft haast.

Groetjes,

Jeanette (19)



Lieve Jeanette,

Sorry voor mijn late antwoord, ik zat een paar dagen op Ibiza. Leef je nog?

Mijn advies aan mensen van jouw leeftijd is eigenlijk altijd hetzelfde: you do you. En niets is zo uniek, ongegeneerd I-am-what-I-am en truly authentic als een wind in een collegezaal.

Als we nou allemaal nét dat ene extra windje laten, dan maken we de wereld samen een mooiere plek. Zeker in afgesloten ruimtes.

Doeidoei!

Tante
Ik ben vast begonnen.
Op zoek naar meer lifestyle-advies van je favoriete tante? Klik hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten