zaterdag 26 september 2015

Je zult NOOIT geloven wat deze Tante adviseert als het gaat om ALBERT HEIJN-BONNETJES!!!

Beste Tante Hielke,

Toen ik laatst bij de Albert Heijn was vroeg de kassière of ik een bonnetje wilde... Een dilemma. Aan de ene kant wil ik heus wel oerwouden redden, maar aan de andere kant ik ook graag m'n lunch declareren bij m'n baas. Wat moet ik doen?

Erik



Lieve Erik,

Volgens mij is het belangrijk om voortaan wat beter na te denken over de gevolgen van je acties.

Stel nou, je print je hele leven lang overal een bonnetje voor uit: voor ieder frikandellenbroodje dat je koopt, iedere afwasborstel, iedere banaan. Nou, daar gaat misschien in totaal een halve eik aan verloren.

Wat kan jou die hele halve eik schelen? Je hebt die eik nog nooit ontmoet. Ik durf te wedden dat als die eik jou uit kon printen, dat die precies hetzelfde had gedaan.

xoxo, liefs

Tante
Wie weet is die halve eik wel deel van de illuminati.
Op zoek naar meer lifestyle-advies van je favoriete tante? Klik hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten