donderdag 24 september 2015

Anti-roosshampoo

Lieve Tante Hielke,

Ik heb de laatste tijd zo'n last van roos! Maar.... ik heb niet genoeg geld voor anti-roosshampoo. Dus ik vroeg me af wat ik nu moet doen. Hoe los ik dit op???

Robin Doerloeter (27)



Lieve Robin,

Wat ik je aanraad is om juist van de nood een deugd te maken. Iedereen in de wereld heeft zo zijn eigen talent. Als dat voor jou een gigantische roosproductie is, dan moet je daar gebruik van maken.

Een paar ideetjes:

  • Verdien een extra zakcentje door je roos te vijzelen en te verkopen als poedersuiker.
  • Bewaar in een bakje, laat 't samenklonteren en verkoop als grind aan thuistuiniers.
  • Voeg yoghurt toe en verpak als HEMA-bodyscrub.

Ik zweer het je, binnen een week heb je die twee euro bij elkaar gesprokkeld.

Succes lieverd!

Liefs,
Tante Hielie
Je haar wassen is net je tanden poetsen...
Handig om te doen als je toch al onder de douche staat.
Wie weet zijn dit hieronder ook wel leuke vragen voor jou! (Geselecteerd zonder gebruik te maken van cookies)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten