dinsdag 8 september 2015

Kort Pittig Kapsel

Lieve Tante Hielke,

Mijn moeder heeft sinds kort een kort pittig kapsel genomen, een beetje paars-rood en asymmetrisch. GE-NANT natuurlijk en nu wilde ik d'r een lesje leren door een foto van d'r te maken en die met een ironische tekst op Facebook te zetten. Wat voor lollige tekst zal ik d'r bij zetten?

Liefs,

Marc.
______

Lieve Marc,

't Spijt me wel, maar waar ben je in godsnaam mee bezig. Okee, jij vindt haar kapsel misschien niet superleuk, maar betekent dat dat het nodig is om haar zo erg mogelijk te vernederen. Al die foto's van vrouwen met een kort-pittig kapsel op die ene facebook zijn zó lief, vriendelijk en bijna aandoenlijk.

Je hebt geen hart. Jij hebt geen hart, Marc, jij hebt alleen een grote pulserende puist vol vrouwenhaat in je borstkas zitten.

Moet je voorstellen hoe het voor die vrouwen is: ben je eindelijk boven de broedbare leeftijd gekomen, moet je van een stel zure twintigers nog steeds met weelderige bos blonde lokken wapperen. Het is niet eerlijk. Bestaan er al facebookpagina's over Middelbare Mannen met Bruinvervaagde Fleecetruien en Guitige Oogjes achter een Klein Dun Brilletje? Dat bedoel ik.

Zet lekker je vader online.

Liefs,

Tante
Paars haar is net paars haar...
Het doet niemand kwaad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten