donderdag 1 oktober 2015

Wat voor type bosmongool ben jij?

Beste Tante Hielke,

Ik heb op dit moment een aantal van jouw briefadviezen gelezen en ik schrik daar van. Wat een achterlijke boel. Wat een randdebiel ben je. Nee echt, wat voor 'n BOSMONGOOL ben jij?

Groetjes,
Marc Breshaan (41)



Lieve Marc,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor bosmongool ik nou precies ben. Wie ik ben, echt diep van binnen ben, zeg ik altijd maar, is hoe anderen over mij denken. Dus om je vraag te beantwoorden: het hangt van jou af. Ik zou zeggen: doe de test!

Hier zijn de vragen:
1. Welke soort natuur haat jij het meest?
(A) Oerwouden
(B) Boomgaarden
(C) Dennenbossen
(schrijf je antwoord even op een los blaadje)

2. Waarnaar zoek jij in een potentiele (romantische) partner?
(A) Een hoog IQ
(B) Een rustpunt
(C) Sociale vaardigheden

3. Wat is jouw lievelingskleur?
(A) Groen
(B) Roze
(C) Blauw

Uitslag:
Had je het vaakst (A) als antwoord? Dan ben ik een Eik met het syndroom van Down.
Had je het vaakst (B) als antwoord? Dan ben ik een Beuk met ADHD.
Had je het vaakst (C) als antwoord? Dan ben ik een Spar met een lichte vorm van autisme.

Hou me op de hoogte!

Liefs,
Tante
Dit is mime voor spar.
Op zoek naar meer lifestyle-advies van je favoriete tante? Klik hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten