dinsdag 6 oktober 2015

Een diepe band met pony Hendrik

Lieve tante Hielke,

Ik ben een onzeker paardenmeisje en heb een hele diepe band met mijn pony Hendrik, wanneer ik op Hendrik rij voel ik me een echte vrouw. Ik ben hele dagen op de manege te vinden, waar ik Hendrik borstel en hem haver (zijn lievelings) te eten geef. Doordat ik zoveel aandacht schenk aan Hendrik vind ik jongens enorm oninteressant. Dus wat zou jij doen met een Yuccaplant die bijna op sterven ligt?

<ingezonden door Unknown op de Vraag het Tante Hielke-pagina>



Lieve Unknown,

Ik zou die Yuccaplant lekker laten zitten en lekker op Hendrik gaan rijden. Bestialiteit is niets om je voor te schamen.

You do you girl! Er zijn al zoveel anderen!!

Liefs,

Tante Hielie
Seks is net een flesje huismerk Spa & Fruit...
Prikkelend, bruisend, en hopelijk harstikke lekker!
Op zoek naar meer lifestyle-advies van je favoriete tante? Klik hieronder!

Vergeet niet me te volgen op Twitter of te liken op Facebook! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten